Proslulá šperkařská značka Gismondi 1754 již po sedm generací vytváří šperky, které jsou nejen krásné, ale také pomáhají dětem. Kolekce charitativních náramků s názvem PRIA de MÄ – tedy zrozeno z moře – vyjadřuje čistotu dětského snu a sílu velkorysého gesta, neboť jejich hlavní části, magická sklíčka, vybírají sami děti na plážích po celé Itálii, když během prosluněných letních odpoledních hrají hry.
V České republice se proto jejich prodej spojil s nadačním fondem Be Charity, jehož posláním je podporovat dlouhodobě nemocné děti či jinak znevýhodněné osoby a jejich rodinné příslušníky, kteří se o ně starají.
Spojení vyvrcholilo 12. 2. 2019 speciální předvalentýnskou dražbou jednoho kusu unikátního náramku Pria de Mä. Dražila se i limitovaná láhev Campari věnována ambasadorem značky Milanem Zalešem, červené šaty od české návrhářky Tatiany a warholovský portrét Martina Fischera. Aukce vynesla neuvěřitelných 331 00 Kč a my děkujeme všem zúčastněným za jejich podporu a ochotu přispět na dobročinné účely.
V prostorách DSC Gallery, jež se pro tuto příležitost proměnila v kabaretní lounge, si hosté mohli vychutnat speciálně namíchané Campari koktejly či sofistikované menu od Stones Catering, sladké pokušení od Veroniky Cupcakes nebo osvěžit vodou Aqua Angels.
Program zahrnoval i hudební vystoupení Lenky Nové v doprovodu Petra Maláska, kabaretní číslo burlesky Stephanie van der Strumpf či ukázku výtvarné techniky signifikantních portrétů českého umělce Martina Fischera, který před zraky diváků vytvořil portrét Simony Krainové.