Nadační fond Be Charity uspořádal kabaret
Proslulá šperkařská značka Gismondi 1754 již po sedm generací vytváří šperky, které jsou nejen krásné, ale také pomáhají dětem. Kolekce charitativních náramků s názvem PRIA de MÄ – tedy zrozeno z moře – vyjadřuje čistotu dětského snu a sílu velkorysého gesta, neboť jejich hlavní části, magická sklíčka, vybírají sami děti na plážích po celé Itálii, když během prosluněných letních odpoledních hrají hry.
V České republice se proto jejich prodej spojil s nadačním fondem Be Charity, jehož posláním je podporovat dlouhodobě nemocné děti či jinak znevýhodněné osoby a jejich rodinné příslušníky, kteří se o ně starají.
Spojení vyvrcholilo 12. 2. 2019 speciální předvalentýnskou dražbou jednoho kusu unikátního náramku Pria de Mä. Dražila se i limitovaná láhev Campari věnována ambasadorem značky Milanem Zalešem, červené šaty od české návrhářky Tatiany a warholovský portrét Martina Fischera. Aukce vynesla neuvěřitelných 331 00 Kč a my děkujeme všem zúčastněným za jejich podporu a ochotu přispět na dobročinné účely.
V prostorách DSC Gallery, jež se pro tuto příležitost proměnila v kabaretní lounge, si hosté mohli vychutnat speciálně namíchané Campari koktejly či sofistikované menu od Stones Catering, sladké pokušení od Veroniky Cupcakes nebo osvěžit vodou Aqua Angels.
Program zahrnoval i hudební vystoupení Lenky Nové v doprovodu Petra Maláska, kabaretní číslo burlesky Stephanie van der Strumpf či ukázku výtvarné techniky signifikantních portrétů českého umělce Martina Fischera, který před zraky diváků vytvořil portrét Simony Krainové.

JANOTOVÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv
Vydáno: 22.2.2019 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
Stylové vánoční svetry
Kýčový svetr se sobem je už takřka vánoční tradicí. Poslední dobou jsme jich ale na pultech obchodů objevili pár, které jsou symbolické, ale přesto stylové. Noste je s koženýma kalhotama nebo flitrovou minisukní a užijte si sváteční atmosféru po svém![číst více]
-
Bobo anketa: Co byste udělali pro lásku?
Odpovězte spolu s námi na romantickou otázku „Co bych udělala pro lásku..,“ postněte svoji odpověď na sociální sítě s hashtagem #diorlovechain a věnujte tak (respektive Dior za Vás) 1 $ na děti v nouzi. V rámci nové kampaně Miss Dior[číst více]
-
Hlavní trend zimy: vrstvení
Když mám být upřímná, jsem vlastně ráda, že přichází zima! A to i přesto, že ji z duše nesnáším! Jeden z hlavních důvodů mého šíleného rozhodnutí jsou poporodní kila, která se mě ne a ne pustit. A proto jsem víc než[číst více]