Nadační fond Be Charity uspořádal kabaret
Proslulá šperkařská značka Gismondi 1754 již po sedm generací vytváří šperky, které jsou nejen krásné, ale také pomáhají dětem. Kolekce charitativních náramků s názvem PRIA de MÄ – tedy zrozeno z moře – vyjadřuje čistotu dětského snu a sílu velkorysého gesta, neboť jejich hlavní části, magická sklíčka, vybírají sami děti na plážích po celé Itálii, když během prosluněných letních odpoledních hrají hry.
V České republice se proto jejich prodej spojil s nadačním fondem Be Charity, jehož posláním je podporovat dlouhodobě nemocné děti či jinak znevýhodněné osoby a jejich rodinné příslušníky, kteří se o ně starají.
Spojení vyvrcholilo 12. 2. 2019 speciální předvalentýnskou dražbou jednoho kusu unikátního náramku Pria de Mä. Dražila se i limitovaná láhev Campari věnována ambasadorem značky Milanem Zalešem, červené šaty od české návrhářky Tatiany a warholovský portrét Martina Fischera. Aukce vynesla neuvěřitelných 331 00 Kč a my děkujeme všem zúčastněným za jejich podporu a ochotu přispět na dobročinné účely.
V prostorách DSC Gallery, jež se pro tuto příležitost proměnila v kabaretní lounge, si hosté mohli vychutnat speciálně namíchané Campari koktejly či sofistikované menu od Stones Catering, sladké pokušení od Veroniky Cupcakes nebo osvěžit vodou Aqua Angels.
Program zahrnoval i hudební vystoupení Lenky Nové v doprovodu Petra Maláska, kabaretní číslo burlesky Stephanie van der Strumpf či ukázku výtvarné techniky signifikantních portrétů českého umělce Martina Fischera, který před zraky diváků vytvořil portrét Simony Krainové.

JANOTOVÁ
zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv
Vydáno: 22.2.2019 | Všechny články autora
Může se vám také líbit:
-
Odhaleno: nejstylovější tetování celebrit
Ať už jste se rozhodli rozšířit svoji sbírku nebo stojíte před rozhodnutím prvního tetování, inspirace není nikdy dost. Proto jsme zjistily, které celebrity si na tetování ujíždějí a jaké jsou nejstylovější úlovky za poslední dobu. Třeba vás něco zaujme… [číst více]
-
Longchamp představuje novou limitku od Jeremyho
Nová sezóna, nová kabelka od Jeremyho Scotta. Tyhle limitky módního návrháře Moschino mají vážně styl. Proto vám exkluzivně přinášíme ukázku nejnovější spolupráce s Longchamp. Stala by se Marilyn Monroe hollywoodskou hvězdou první velikosti bez existence televize? Kouzelná moc médií[číst více]
-
BOBO objevuje: MY Kosmetika
Za příběhem značky MY stojí máma s dcerou aneb jak se říká: „Za vším hledej ženu“. Značka začala pomalu vznikat s příchodem nového člena do týmu – do naší rodiny. Protože chce každá maminka dát svému dítěti to nejlepší, začaly[číst více]