By Lucie Janotova & Eva Jasanovska

Louis Vuitton a (RED) představují svíčku na podporu boje proti AIDS

Provoňte si interiér vašeho domova jedinečnou svíčkou... pro dobrou věc!

LOUIS VUITTON I (RED) CANDLE_RVB 04

Louis Vuitton oznámil spolupráci s (RED), neziskovou organizací vytvořenou v roce 2006 Bonem a Bobby Shriverem. Přeměňuje kolektivní sílu spotřebitelů na sílu pro dobro lidstva. Vuitton podporuje (RED) parfémovanou svíčkou Louis Vuitton I (RED). Za každou prodanou půjde 60 dolarů přímo do Globálního fondu (RED) na boj proti AIDS.

„Tato spolupráce s (RED) představuje pro Louis Vuitton milník ve společné historii naší spolupráce, na který jsme opravdu hrdí. (RED) vede velmi odvážný boj s problémem, který se týká nás všech. Zavázali jsme se plně podpořit tuto dobrou věc a jsme rádi, že naše svíčka pomůže v boji proti AIDS,“ uvedl Michael Burke, předseda představenstva a generální ředitel Louis Vuitton.

V duchu dlouholeté historie tvůrčí spolupráce Louise Vuittona byla svíčka vytvořena mistrem parfumérem značky, Jacquesem Cavallierem Belletrudem. Její elegantní design je počinem Marca Newsona. 

Cavallier Belletrud si jako inspiraci vybral červenou. Použil přírodní suroviny té nejvyšší kvality. Svíčka nabízí olfaktorní zážitek, který evokuje univerzální emoce lásky, svobody, tepla a čistoty. Originální kompozice sladkých, pikantně pepřových a květinových tónů s ovocnými akcenty malin plane harmonií, optimismem a emotivním potěšením. 

„Chtěl jsem vytvořit něco, co má silný univerzální charakter a má skutečný smysl. Něco, z čeho je cítit vůně svobody. Výchozí inspirací mi byl květ pivoňky, který má výrazný charakter – jeho vůně je květinová s náznaky koření, dřeva a ovoce. Je to parfém sám o sobě,“ vysvětluje Jacques Cavallier Belletrud.

Nádoba z ručně lité bílé keramiky působí originálním dojmem, a ucho z charakteristické přírodní kůže je zárukou komfortu při přenášení. Bílý vosk kontrastuje s ručně malovaným knotem v sytě rudé matné červené. Barva funguje jako vizuální připomenutí organizace (RED). 

„Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s takovou ikonickou značkou jako je Louis Vuitton, zejména v tomto důležitém roce, kdy dojde v Lyonu k doplnění našeho VI. Globálního fondu. Díky našemu partnerovi Louis Vuitton budeme moci z každé prodané svíčky zajistit životně důležité léky pro člověka postiženého HIV/AIDS na celých 300 dní,“ uvedla Jennifer Lotito, výkonná provozní ředitelka (RED).

HyperFocal: 0

HyperFocal: 0

LOUIS VUITTON I (RED) CANDLE_RVB 05
LOUIS VUITTON I (RED) CANDLE_RVB 03 LOUIS VUITTON I (RED) CANDLE_RVB 02 LOUIS VUITTON I (RED) CANDLE_RVB 01

LUCIE
JANOTOVÁ

zakladatelka Bobovibe
Zdroje: archiv

Vydáno: 24.10.2019 | Všechny články autora



Může se vám také líbit:

  •   Pražský Biblooconcept store, který příznivcům módy a designu nabízí kolem čtyřiceti značek, získává na trhu jasnou identitu. Je originální a nabízí více než standardní obchody. Stejně jako jeden z největších módních e-shopů je vyjádřením určitého životního stylu. Jednou z priorit[číst více]
  • Nová sezóna pro mě neznamená jen nové trendy v oblečení, ale také v kosmetice. Vylepšené složení, kombinace ingrediencí a hlavně designové flakony jsou pro mě rájem stejně jako kabelky, boty nebo šaty. Proto jsem prozkoumala nejzajímavější novinky většiny kosmetických značek a oblíbené kosmetické[číst více]
  •   Když se Ben narodil, jakékoli hračky jsme vůbec neřešili. Taky proč vlastně, když máte jen ležící miminko. Koupila jsem plyšového sloníka, kterého Ben většinu času absolutně ignoroval, ale který mi krásně ladil s interiérem pokojíčku a tím to skončilo[číst více]

 



Wishlist